MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat

  • masa pelepasan:2024-03-31 13:20:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:432
  • Penerangan pantas:

    Morelia,MoreliaParameter pengubah jenis kering SCB,Pembuat pengubah jenis keringApabila seluruh proses gelombang angin penukar t

Kandungan artikel
MoreliaParameter pengubah jenis kering SCB,

Pembuat pengubah jenis kering

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

MoreliaApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi ia dipanggil kehilangan tembaga.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

HortenAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,MoreliaVideo pengubah distribusi, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat



Pembuat pengubah jenis kering

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

penyelamatan peralatanSecara umum, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Standard eksekutifLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan,MoreliaNombor telefon pembuat pengubah jenis kering, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

MoreliaMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

MoreliaMaklumat produk lain
  • HatvanMesin pembukaan hidraulik bergerakKeupayaan untuk melindungi

    HatvanMesin pembukaan hidraulik bergerakKeupayaan untuk melindungi

  • RamadiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga IKedudukan pasaran

    RamadiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga IKedudukan pasaran

  • NIMHarga platform hidraulik mengangkatApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    NIMHarga platform hidraulik mengangkatApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • NIMJembatan penerbangan hidraulikCiri Pengukuhan Organisasi

    NIMJembatan penerbangan hidraulikCiri Pengukuhan Organisasi

  • Belo HorizontePlatform type hydraulic boarding bridgeAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi Har

    Belo HorizontePlatform type hydraulic boarding bridgeAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi Har

  • Belo HorizontePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAdakah anda tahu bagaimana membersi

    Belo HorizontePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAdakah anda tahu bagaimana membersi

  • Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

    Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

  • Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

    Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

  • segera:Peringatan: Maklumat MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat memberi anda MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat. MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MoreliaSemasa nilai pengubah distribusiHarga mulai meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!